است خیار خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است خیار خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
است خیار خوب برای بیماری مزمن کلیه PatientsCan من خیار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) می خورند؟ همانطور که می دانیم، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها نیاز به توجه به آنچه به خوردن، و آنها باید به دنبال یک رژیم غذایی کلیه پسند. خیار، که به عنوان یک سبزی مشترک در نظر گرفته، مورد علاقه توسط بسیاری از مردم است. خیار سرشار از ویتامین C، ویتامین A، اسید فولیک و سایر مواد معدنی است، و مزایای زیادی برای مردم به خوردن خیار وجود دارد.

قند خون بالا پایین
همانطور که می دانیم، دیابت است یکی از علل اصلی شایع بیماری کلیوی، مدت و بلند مدت قند خون بالا باعث آسیب بیشتر به کلیه ها شود. بنابراین بیماران باید مصرف قند روزانه خود را محدود می کند. سطح قند خون خیار تقریبا صفر است، و گلوکوزید و فروکتوز در خیار متابولیسم گلوکز درگیر نیست. بنابراین خوردن خیار می تواند سطح قند خون بالا را کاهش دهد.

فشار خون بالا پایین
به عنوان خیار حاوی پتاسیم بالا، منیزیم و فیبر، که می تواند کمک به تنظیم فشار خون. علاوه بر این، میزان فشار خون بالا همچنین می توانید جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند.

دیورتیک طبیعی
خیار نیز می توانید به عنوان یک دیورتیک طبیعی، که می تواند افزایش تولید ادرار کمک در نظر گرفته شود. پس از آن می تواند کمک به حذف مایعات اضافی و مواد بد را از بدن، و همچنین می تواند از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند.

بالا از مزایای خوردن خیار برای مردم، اما برای بیماران CKD، آنها نیاز به غذا خوردن خیار بسته به وضعیت بیماری خود را. به عنوان مثال، خیار سرشار از پتاسیم است، بنابراین بیماران CKD که سطح پتاسیم بالا باید از آن اجتناب.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، cretainine 8 خواهد شد و حتی بدون دیالیز کاهش یافته است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: